Program&Cjenik

GYMLAB FIT

GYMLAB FIT treningom poboljšati ćete tjelesnu formu, unaprijediti kvalitetu života, smanjiti rizik od ozljeda te optimizirati sportsku izvedbu.
To je funkcionalni trening koji utječe na istovremeni razvoj velikog broja motoričkih sposobnosti kao što su snaga, jakost, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina. Ujedno utječe na smanjenje udjela masnog tkiva i povećanja mišićne mase. Funkcionalne vježbe uključuju korištenje većeg broja zglobova u pokretu što potiče aktivaciju velikog broja mišića čime se aktivira centralni živčani, mišićni i energetski sustav.
Namijenjen je svim vježbačima bili oni početni, srednji ili napredni, rekreativci ili profesionalni sportaši te se prilogođava individualnim potrebama svakog pojedinca s ciljem ispravljanja njegovih nedostataka.
Od klasičnih treninga razlikuje se s obzirom na veliki izbor rekvizita koji se u treningu koriste, kao što su bučice i šipke, girje, konopi, trx i medicinke te vježbe koje uključuju težinu vlastitog tijela.

Kakvu korist imam od GYMLAB FIT grupnog treninga?

Olakšava izvedbu svakodnevnih aktivnosti
Aktivira cijelo tijelo
Poboljšava rad srca i kardiovaskularnog sustava
Poboljšava snagu i brzinu
Poboljšava mišićnu izdržljivost
Poboljšava koordinaciju, agilnost i ravnotežu
Poboljšava fleksibilnost i mobilnost
Pomaže u smanjenju potkožnog masnog tkiva
Pomaže u prevenciji ozljeda
Pospješuje smanjenje stresa

Zašto odabrati GYMLAB FIT grupni trening?

Poboljšava posturu i smanjuje bol
Pomaže da se osjećate bolje u svom tijelu
Motivirajuća i zabavna atmosfera
Manje grupe 10 ljudi na 100 m²
Trening pod nadzorom stručnih trenera u trajanju od 55 min
Individualni / poluindividualni/ korektivan pristup ( grupni program )
Treninzi unaprijed planirani i programirani i napisani na ploči ( progresija i regresija )
Ponuda tremina / programa 6:30 – 21:30 svakim radnim danom
Održavanje higijene unutarnjeg prostora na visokoj razini
Vrhunsko uređeni prostor

HIIT ZONE

HIIT ZONE je novi koncept treninga koji je osmišljen da trening pretvori u pravi izazov koji će vam omogućiti sigurne, zabavne i na kraju rezultatski potkrijepljene treninge.

Cilj treninga je na što sigurniji način vas upoznati sa aerobno/anaerobnim principom treninga, sa naglaskom na redukciju potkožnog masnog tkiva (rekompozicija tijela)
Namijenjen je svim vježbačima (početnici, srednji i napredni ) po principu individualizacije odnosno prilagodbe svih vježbi, tempa/brzine i težine svakom pojedincu.

HIIT ZONE je visoko intenzivan intervalni trening u kojem ćemo kombinacijom 2 bloka treninga generalno utjecati na sve vaše funkcionalne i motoričke sposobnosti.

1.Blok->CARDIO BLOK kojim ćemo uz pomoć našeg vrhunski opremljenog kardio dijela utjecati na poboljšanje kardio-vaskularnog sustav. Ovaj blok će biti baziran na cikličkim vježbama, odnosno kardio spravama , gdje će svatko imati BASIC, RUN i SPRINT zonu(brzinu) na temelju subjektivnog osjećaja.
Cilj je na principu povećanog duga kisika utjecati na produžene efekte metaboličkog treninga i tako produžiti potrošnju kalorija i nakon samog treninga.

2.Blok->STRENGHT & CONDITIONING je blok u kojemu ćemo koristiti raznolik spektar suvremene opreme ( girje, TRX trake,gume, medicinske, Queenax) s kojima ćemo
utjecati na snagu i mišićnu izdržljivost , te samim time svakim treningom aktivirati mišiće cijelog tijela i tako zadovoljiti sve aspekte treninga.

Svaki od 2 bloka radi se u u intervalima 20-25 minuta u kojem je svaki blok unaprijed planiran i programiran.

Kakvu korist imam od HIIT ZONE grupnog treninga ?

pozitivan utjecaj na kardio respiratorni sustav
značajna potrošnja kalorija
povećanje aerobnih i anaerobnih kapaciteta
povećanje bazalnog metabolizma 5-10 % sto produžava potrošnju kalorija i nakon treninga ( after fat burning)
trening prilagoden vašem psihofizičkom stanju ( promjenom intervala ili intenziteta)
pomaže očuvanju mišićne mase tijekom gubitka kilograma
poboljšava vaše opće zdravlje
dokazano povećava tjelesne sposobnosti (izdržljivost, izvedbu i kondiciju)
povećava inzulinsku osjetljivost i tako pomaže u prevenciji dijabetesa tipa 2

Zašto odabrati HIIT ZONE grupni trening?

najefikasniji trening definiranja i oblikovanja tijela
motivirajuća izazvana atmosfera
zbog kraćeg trajanja lakše stvara naviku / kontinuitet vježbanja u odnosu na tradicionalni kardio trening
pomaže razviti unutarnju snagu/volju kako bi izdržali intenzivan trening
povećava toleranciju na bol koja je neophodna za trening s otporom
rezultati vidljivi u relativno kratkom roku
treninzi unaprijed planirani i programirani pa je dinamika u treningu zajamčena
namijenjen je srednjim i naprednim vježbačima , iako otvara mogućnost i početnicima ,ali prvo se trebaju naviknuti na trening niskog intenziteta
u malim grupama od 10-12 vježbača u vrhunski opremljenom prostoru od 200 metara kvadratnih

60 DAYS “HUMAN LAB” CHALLANGE
To je novi fitness izazov u kojem će se unutar 60 dana sustavno i kontrolirano pratiti vaš napredak.

Cilj programa je napraviti što bolju transformaciju i napredovati u trenažnim procesu uz pomoć unaprijed planiranog programa treninga, kao i poboljšanje svih funkcionalnih i motoričkih sposobnosti.

Koncept je zamišljen da kroz 4 treninga tjedno napravimo pozitivne pomake i rezultate.
Mikrociklus će se sastojati od 2 treninga snage i izdržljivosti,te 2 treninga kojim ćemo utjecati na generalnu kondiciju gdje ćemo vas upoznati sa terminima EMOM,AMRAP,AFAP koji na principu gustoće treninga ima pozitivan utjecaj na dug kisika i overall Conditioning.

Kroz svaka 2 tjedna imat ćemo kontrolna mjerenja i vaganja pomoću našeg InBody sustava kako bi pratili vaš progres.
InBody 270 vaga koristi tehnologiju multifrekvencijske analize sastava tijela pomoću osam elektroda koja daju precizna mjerenja 22 parametara sastava tijela u roku od 15 sekundi te pamti zadnjih deset vaganja kako bi mogli efikasno pratiti rezultate u zadanom vremenskom periodu.

Namijenjen je svim vježbačima željnim izazova i voljnih uspjeha. Trenažno iskustvo nije bitno, obzirom da će generalno svatko imati individualni pristup i najbolju pomoć u vidu naših trenera.

Kakvu korist imam od 60 DAYS “HUMAN LAB” CHALLANGE grupnog treninga?

pozitivan utjecaj na kompletni lokomotorni sustav i srčano žilni sustav
redovno i kontrolirano praćenje Vašeg napretka
poboljšanje funkcionalnih i motoričkih sposobnosti
generalno ćete se osjećati bolje
steći ćete naviku redovnog vježbanja
rezultati vidljivi jako brzo
široka lepeza kompleksnih i višezglobnih vježbi sa različitim rekvizitima
unapređuje sportske performanse
prikladan za osobe svih uzrasta i fizičke spremnosti (dostupan svima)

Zašto odabrati 60 DAYS “HUMAN LAB” CHALLANGE grupni trening?

personalizirani fitnes karton kako bi praćenje napretka bilo puno bolje
redovna kontrolna mjerenja pomoću InBody vage i mjerenje obujmova , pa rezultat kao imperativ pomaže daljnjem napretku
puno raznolikog sadržaja pa je samim time trening zanimljiv i izazovan
motivirajuća i zabavna atmosfera
treninzi unaprijed planirani i programirani
izvode se unilateralni i bilateralni pokreti/vježbe kako bi spriječili asimetriji u jakosti između desne i lijeve strane
u grupama do 12 članova na 200 metara kvadratnih što omogućava lakšu prilagodbu vježbi i veću mogućnost individualizacije
prisutna stupnjevitost u izboru vježbi
zato jer je namijenjen početnicima, srednjim i naprednim vježbačima

LABCAMP

LAB CAMP je kružni trening cijelog tijela u kombinaciji vježbi snage i cardia gdje koristimo osnovne funkcionalne obrasce kretanja kao što su: guranje, povlačenje, sagibanje, čučanje, nošenje i rotacijske pokrete. Izvodeći vježbe vlastitom težinom tijela u kombinaciji sa suvremenim rekvizitima (VIRP,TRX, bučice, lopte,medicinke, girje,vijače, konope) i spravama (kao što su Keiser Functional Trainer, Queenax, Keiser MP3i, Flowin, Wattbike, Echo bike, Woodway, Versaclimber, Concept2 ) potičemo željeni metabolički efekt s ciljem razvoja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.

Trening započinje aerobnom aktivnošću zatim slijedi dinamičko zagrijavanje s ciljem povećanja frekvencije srca, disanja i tjelesne temperature. Glavni dio sastoji se od višezglobnih i kompleksnih vježbi kojima aktiviramo što veći broj mišićnih skupina čime djelujemo na smanjenje potkožnog masnog tkiva, oblikovanje i podizanje tonusa tijela.

Cilj treninga je povećanje snage i izdržljivosti, poboljšanje tjelesnog izgleda te naravno poboljšanje zdravlja.

Namijenjen je svim vježbačima bili oni početni, srednji ili napredni rekreativci te se prilogođava pojedinačnim individualnim potrebama s ciljem ispravljanja njegovih nedostataka.

Kakvu korist imam od LABCAMP grupnog treninga?

poboljšava držanje
povećava raspon pokreta
poboljšava fleksibilnost
ublažavanje stresa
sagorijeva masnoću
povećava izdržljivost i snagu
pomaže mišićima da se brže oporave nakon ozljeda

Zašto odabrati LABCAMP grupni trening?

Optimalno postizanje snage i izdržjivosti
Oblikovanje tijela uz gubitak tjelesne težine
Motivirajuća i zabavna atmiosfera
Raznoliki sadržaj vježbi i rekvizita
Manje grupe do 12 vježbača u dvorani od 200 kvadrata opremljena najboljom opremom u razini top svjetskih sportskih klubova
Trening pod nadzorom stručnih trenera u trajanju od 55 min
Individualni / poluindividualni/ korektivan pristup ( grupni program )
Treninzi unaprijed planirani i programirani i napisani na ploči ( progresija i regresija )