HIIT ABS

HIIT ABS visoko je intenzivan intervalni trening u kojem se kombiniraju 2 bloka treninga, jedan s naglaskom na poboljšanje kardio-vaskularnog sustava, a drugi s naglaskom na oblikovanje trbušnih mišića.

Trajanje:

55 minuta

Broj vježbača:

do 12

Broj termina:

3 termina tjedno

Što je HIIT ABS trening?

HIIT ABS visoko je intenzivan intervalni trening u kojem se kombinacijom 2 bloka treninga generalno utječe na sve Vaše funkcionalne i motoričke sposobnosti. Cilj treninga je kombinacijom isprekidanih cardio intervala i vježbi oblikovanja trbuha kroz funkcionalne pokrete, sagorjeti suvišne tjelesne masnoće, što će Vam pomoći u dobivanju vitkijeg izgleda i ravnijeg trbuha.

1.blok – CARDIO BLOK kojim se uz pomoć našeg vrhunski opremljenog cardio dijela teretane utječe na poboljšanje kardio-vaskularnog sustava. Ovaj blok baziran je na cikličkim vježbama, odnosno cardio spravama, gdje svaki vježbač odrađuje BASIC, RUN i SPRINT zonu (brzinu).
Cilj je, koristeći princip povećanog duga kisika, utjecati na produžene efekte metaboličkog treninga i tako produžiti potrošnju kalorija i nakon samog treninga.

2.blok – ABS STRENGTHENING AND FUNCTIONAL CORE u kojem je naglasak na oblikovanju trbušnih mišića, aktivirajući sva tri sloja mišića corea. Treningom svih slojeva core mišića povećava se međumišićna komunikacija koja ima ključnu ulogu u maksimalnom iskorištavanju tjelesnog potencijala.

Svaki od 2 bloka unaprijed je planiran i programiran, te se izvodi u intervalima 20-25 minuta.

Kome je HIIT ABS trening namijenjen?

Namijenjen je srednjim i naprednim vježbačima, iako otvara mogućnost i početnicima – koji bi se prvo trebali naviknuti na trening niskog intenziteta.

Koji su benefiti HIIT ABS treninga?

HIIT ABS trening:

  • poboljšava pravilno držanje tijela
  • poboljšava ravnotežu
  • sprječava i kontrolira bol u donjem dijelu leđa
  • osnažuje core koji pomaže pri prijenosu snage na ostale dijelove tijela
  • povećava aerobne i anaerobne kapacitete
  • pospješuje značajnu potrošnju kalorija – EPOC (Excess Post Exercise Oxygen Consumption) efekt
  • utječe na povećanje bazalnog metabolizma (5-10%), što produžava potrošnji kalorija i nakon treninga (after fat burning)
  • ima pozitivan utjecaj na krvožilni i dišni sustav
  • pomaže u očuvanju mišićne mase tijekom gubitka kilograma
  • povećava inzulinsku osjetljivost i tako pomaže u prevenciji dijabetesa tipa 2

Zašto odabrati HIIT ABS trening?

HIIT ABS najefikasniji je grupni trening definiranja i oblikovanja tijela, koji uz motivirajuću i izazovnu atmosferu donosi rezultate u relativno kratkom roku. Treninzi se prilagođavaju Vašem psihofizičkom stanju (promjenom intervala ili intenziteta), a zbog dinamičnosti i kraćeg trajanja, lakše stvara naviku/kontinuitet vježbanja u odnosu na tradicionalni cardio trening.

HIIT ABS grupni trening izvodi se u malim grupama do 12 vježbača u vrhunski opremljenoj dvorani od 200 m².

Google rating:
4.6/5