Trajanje:

55 minuta

Broj vježbača:

do 12

Broj termina:

2 termina tjedno

Što je HIIT ZONE trening?

HIIT ZONE visoko je intenzivan intervalni trening u kojem se kombinacijom 2 bloka treninga generalno utječe na sve Vaše funkcionalne i motoričke sposobnosti. Cilj treninga je na što sigurniji način upoznati Vas sa aerobno/anaerobnim principom treninga, s naglaskom na redukciju potkožnog masnog tkiva (rekompozicija tijela).

1.blokCARDIO BLOK kojim se uz pomoć našeg vrhunski opremljenog cardio dijela teretane utječe na poboljšanje kardio-vaskularnog sustav. Ovaj blok baziran je na cikličkim vježbama, odnosno cardio spravama, gdje svaki vježbač odrađuje BASIC, RUN i SPRINT zonu (brzinu).
Cilj je na principu povećanog duga kisika utjecati na produžene efekte metaboličkog treninga i tako produžiti potrošnju kalorija i nakon samog treninga.

2.blokSTRENGHT & CONDITIONING BLOK u kojem se koristi raznolik spektar suvremene opreme (girje, TRX trake, gume, medicinke, Queenax) s kojima se utječe na snagu i mišićnu izdržljivost, te se samim time svakim treningom aktiviraju mišići cijelog tijela.

Svaki od 2 bloka unaprijed je planiran i programiran, te se izvodi u intervalima 20-25 minuta.

Kome je namijenjen HIIT ZONE trening?

Namijenjen je srednjim i naprednim vježbačima, iako otvara mogućnost i početnicima – koji bi se prvo trebali naviknuti na trening niskog intenziteta.

Koji su benefiti HIIT ZONE treninga?

HIIT ZONE trening:

  • povećava aerobne i anaerobne kapacitete
  • pospješuje značajnu potrošnju kalorija – EPOC (Excess Post Exercise Oxygen Consumption) efekt
  • utječe na povećanje bazalnog metabolizma (5-10%), što produžava potrošnji kalorija i nakon treninga (after fat burning)
  • ima pozitivan utjecaj na krvožilni i dišni sustav
  • pomaže u očuvanju mišićne mase tijekom gubitka kilograma
  • podupire razvitak unutarnje snage kako bi izdržali intenzivan trening
  • povisuje toleranciju na bol koja je neophodna za trening s otporom
  • povećava inzulinsku osjetljivost i tako pomaže u prevenciji dijabetesa tipa 2

Zašto odabrati HIIT ZONE trening?

HIIT ZONE grupni trening najefikasniji je trening definiranja i oblikovanja tijela, koji uz motivirajuću i izazovnu atmosferu donosi rezultate relativno kratkom roku. Treninzi se prilagođavaju Vašem psihofizičkom stanju (promjenom intervala ili intenziteta), a zbog dinamičnosti i kraćeg trajanja, lakše stvara naviku/kontinuitet vježbanja u odnosu na tradicionalni cardio trening.

HIIT ZONE grupni trening izvodi se u malim grupama do 12 vježbača u vrhunski opremljenoj dvorani od 200 m².

Google rating:
4.6/5